pinterest

czwartek, 11 kwietnia 2013

metkowiec

Na portalu Skrapujące Polki ruszyło niedawno ciekawe wyzwanie albumowe. Należy zrobić albumik, którego każda ze stron będzie miała inny kształt. Ja skorzystałam z jednej z moich ulubionych baz albumowych - zwykłych metek ubraniowych. Mają one zróżnicowane kształty i świetnie sprawdzają się jako baza albumów, w dodatku są dostępne dla wszystkich - zachęcam do zbierania. Przy tym albumik wychodzi naprawdę malutki i fajniutki, mój ma rozmiar 7,5x12 cm.
Jest to kolejny albumik o jednym z naszych szczeniaczków, tym razem w roli głównej występuje Mundek :)
Metki zostały oklejone fantastycznymi papierami Piątku 13-go.

















Metki zostały oklejone papierami z zeszytu:


Pozdrawiam,
AgnieszkaD

9 komentarzy:

  1. Beautiful photos!!!! this album is gorgeous!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! każda strona, że ah! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!!! taki prosty i w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie szalone albumiki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik niezwykle uroczy i bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeeny jaki cudny albumek!!! uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny! I te kolory żółte przed ktorymi ostatnio uciekłam :) muszę do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jest boski i piesek i sam albumik:)hehe ja miałam kiedyś kota Mundka:)

    OdpowiedzUsuń